Macys去眼袋嘅效果到底如何呢?

2020021717:53

  好多朋友都對我地美詩沁嘅去眼袋效果好好奇,到底我地呢個“OSC定位去眼袋”有無效果呢?做完之後係點樣嘅呢?今日就等小編來為大家分享一個真實用家吧!(使用該照片已獲得用家同意)
 

  係了解我地嘅真實用家之前呢,都係循例同大家介紹一下我地機構同埋技術先啦。香港美詩沁國際醫學美容集團是以專注去眼袋為核心,不開刀去眼袋為技術特色的專業去眼袋品牌。美詩沁成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年的發展,以雄厚實力和精湛技術得到了數十萬求美者好評。
 

 


 

  OSC定位去眼袋:借助專業的儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有的專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出的多餘脂肪。
 

 


 

  然後就來介紹我地嘅真實用家——莫女士。呢張相係做之前影嘅。
 


  從相片中可以睇到,莫女士嘅眼袋屬於比較嚴重噶情況,同時係眼周附近有輕微嘅黑眼圈,形成黑眼圈嘅原因係因為眼袋脂肪對眼周血管嘅擠壓,令到眼周血液不流暢,就會形成黑眼圈。

  然後呢張相片係莫女士做完之後影嘅
 


 

  從相片中可以睇到,莫女士嘅眼袋已經明顯消失咗,並且睇唔到有咩治療后留下嘅痕跡,眼周只有部分嘅淤青。呢個就係我地“OSC定位去眼袋”嘅優勢,因為係超微創,所以治療快,不留痕,恢復也快。

  想去眼袋嘅朋友仲等咩啊,快來美詩沁做治療啦。令你係不知不覺間就將眼袋去除,真係聽見都心郁郁啊!